Lapset

Kalajoen Voimistelijat - Lasten liikunta

Lasten liikuntaryhmissä lapsi pääsee tutustumaan ja kokeilemaan liikunnan perustaitoja erilaisten liikuntaleikkien, jumppien, temppuilun ja tehtäväratojen kautta. Lasten ryhmissä kehitetään perusliikuntataitoja, ketteryyttä ja tasapainoa, sekä opetellaan toimimaan ryhmässä. Tärkeintä on liikunnan riemu ja yhdessä tekeminen. Pienimmät liikkuvat yhdessä vanhempien kanssa. Lasten ohjattua liikuntaa järjestetään Kalajoen koulujen liikuntasaleissa sekä telinevoimistelutila Kanveesilla Meinalan alueella.

Liikuntavalikoima vaihtelee kausittain. Kaikki ohjaajamme ovat koulutettuja.

PIKKUVÄEN TOUHUJUMPPA ALKAA TAAS!

Ohjelmaan kaivattu Pikkuväen touhujumppa alkaa lauantaina 9.9.2023

* Jumpataan lauantaisin klo 10.00-10.45 voimistelusali Kanveesilla Meinalassa
* Osallistua voivat kaikki perheen alle 5-vuotiaat vanhemman/vanhempien seurassa
* Osallistuminen seuran jäsenmaksulla 10 €/osallistuja ja kausimaksu 40 € syyskausi osallistuvaa lasta kohden.
Huom! Sekä osallistuvan lapsen, että mukana olevan vanhemman tulee maksaa seuran jäsenmaksu.

Touhujumpassa jumpataan ja leikitään ohjatusti, kokeillaan ja harjoitellaan liikuntataitoja erilaisilla temppuradoilla ja välillä pidetään hauskaa musiikkiliikunnan merkeissä. Jumpan alussa ohjattu osuus ja lopuksi vapaata touhua voimistelusalissa. Jumppaan osallistuminen edellyttää vanhemman/huoltajan läsnäoloa.

Yksittäiseen jumppaan ei ennakkoilmoittautumista, seuraan rekisteröityminen ja jäsenmaksun maksaminen onnistuu jäsenrekisteri Hoikassa:

Huom! Maksathan sekä lapsen, että mukana osallistuvan aikuisen jäsenmaksun.

Tervetuloa mukaan!

Mikäli olet kiinnostunut ohjaamisesta, ota rohkeasti yhteyttä meihin esim. sähköpostitse info@kalajoenvoimistelijat.fi