UUDET TELINEVOIMISTELIJAT

Syyskauden 2023 toiminta alkaa telinevoimistelun kilparyhmien harrasteryhmien osalta viikolla 36, eli 4.9.2023 alkaen.

Ilmoittautumisten perusteella laskutamme jäsenmaksut sekä kausimaksut. Huomioithan, että maksuja ei palauteta. Ilmoittautuminen tehdään molemmille kausille (syyskausi ja kevätkausi) erikseen.

RYHMIIN ILMOITTAUTUMINEN

Kaikkiin ryhmiin ilmoittaudutaan verkossa jäsenrekisteri Hoikan kautta, osoitteessa go.hoika.net.

1. REKISTERÖINTI

Ilmoittautuminen aloitetaan käyttäjäksi rekisteröitymisellä, ellet ole tehnyt sitä aiemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt ohjelmaan viime kaudella, käytä samoja tunnuksia myös tällä kaudella. Rekisteröityminen tehdään vain kerran. Alaikäiset lapset rekisteröidään huoltajan alikäyttäjäksi (rekisteröidy ensin itse ja lisää lapsi alikäyttäjäksi).

Mikäli joku perheestä on jo rekisteröitynyt, rekisteröi muut hänen alikäyttäjäkseen. Jos perheestäsi on useita käyttäjiä jo rekisteröityneenä ja haluat koko perheen saman tunnuksen alle, ota yhteyttä jäsensihteereihimme. He voivat siirtää perheenjäsenet alikäyttäjäksi yhdelle jäsenelle.

Salasanan saat sähköpostiisi "Olen unohtanut salasanani" -kohdasta. Huolehdithan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla! Käytämme antamaasi sähköpostiosoitetta myös seuran asioiden viestintään ja tiedottamiseen.

Rekisteröityminen tehdään lomakkeella, johon täytetään omat henkilötiedot. Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, näet ruudulla oman käyttäjätunnuksesi sekä salasanan, joilla voit kirjautua sähköiseen ilmoittautumispalveluun. Ohjelma lähettää saman tiedon antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Huom! Voit tehdä rekisteröitymisen jo valmiiksi ennen ilmoittautumisen aukeamista.

2. ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuessasi ryhmiin, kirjaudu Hoika-palveluun rekisteröinnin yhteydessä luomallasi käyttäjätunnuksella (sähköpostiosoite) ja salasanalla. Ohjelma opastaa ilmoittautumisessa. Ohjeita on noudatettava tarkasti, jotta ilmoittautuminen onnistuu! Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittautua seuran jäseneksi alkavalle kaudelle (jäsenmaksu) ja sen jälkeen valita ryhmä, mihin haluat ilmoittautua (kausimaksu).

Molemmat ilmoittautumiset (jäsenyys ja valittuun ryhmään ilmoittautuminen) tulee tehdä ilmoittautumiskerralla. Seuran jäsenyyttä edellytetään kaikilta toimintaan osallistuvilta yhdistylain mukaisesti.

Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä jäsensihteeriin.

Yhteydenotot:

Jäsensihteeri Armi Aarnio p. 040-8320529 (tarvittaessa voit jättää soittopyynnön teksiviestillä)

JÄSENMAKSU

Seuran toimintaan osallistuaksesi tulee maksaa jäsenmaksu. Jäsenmaksun suuruus on 10 euroa henkilöjäseneltä. Jäsenmaksu kattaa syys- ja kevätkauden sekä kesäjumpat. Jäsenmaksu laskutetaan kauden alussa Hoika-ilmoittautumisten perusteella.

Jäsenmaksun lisäksi liikkujan tulee maksaa kausimaksut syys- ja kevätkaudelle.

KAUSIMAKSU -helppoa ja halpaa

Kausimaksulla voit liikkua aikuisten ryhmäliikuntatunneillamme vapaasti, niin usein kuin haluat ja ilmoittautuminen tapahtuu vain kerran kauden alussa. Tunneille voit tulla aina ilman ennakkoilmoittautumista. Helppoa ja halpaa!

Aikuisten kausimaksu on 20 € syyskausi ja 20 € kevätkausi.

Telinevoimistelijoiden ei tarvitse valita kausimaksua, heille maksu muodostuu ryhmään ilmoittautumisen yhteydessä.

RYHMÄSTÄ EROAMINEN JA ERÄÄNTYNEET MAKSUT

Mikäli haluat erota ryhmästä, ilmoitathan viipymättä ryhmäsi ohjaajalle ja seuran jäsensihteerille, joka poistaa jäsentiedot Hoika-järjestelmästä.

Jäsensihteeri Armi Aarnio p. 040-8320529 (tarvittaessa voit jättää soittopyynnön teksiviestillä)

Maksun suorittamatta jättäminen ei ole eroaminen! Mikäli maksuja on maksamatta, luovutamme paikan seuraavalle.

Jäsenmaksulla saatavat edut

Kalajoen Voimistelijoiden jäsenmaksun hinta on 10 € koko kaudelta. Jäsenmaksumme on erittäin edullinen. Jumppamme ovat tarkoitettuja vain jäsenillemme.

Tarjoamme vaihtuvia etuja ja tapahtumia kauden mittaan, mahdollisuuden osallistua valtakunnallisiin sekä kansainvälisiin voimistelutapahtumiin, esiintymismahdollisuuden seuran näytöksissä ja muissa tilaisuuksissa.

Kaikkien jumppiemme vetäjät ovat koulutettuja.

ONGELMIEN RATKAISU

Ensisijaisesti ongelmat ratkaistaan ryhmän sisällä ohaajan/ohjaajien ja valmentajien kanssa.

Mikäli tilanteen ratkaiseminen ei onnistu, niin valmentaja voi olla yhteydessä keneen tahansa johtokunnan jäsenistä, joka auttaa tilanteen selvittämisessä. Viimekädessä tilanne käsitellään johtokunnassa.

YHDENVERTAISUUDEN PERIAATE

Seura toimii syrjinnän ehkäisemiseksi ja mahdollisiin epäkohtiin puututaan matalalla kynnyksellä aikuisten taholta. Seurassa voi harrastaa yhdenvertaisena etniseen taustaan, varallisuuteen, sukupuoleen, vamman tai muuhun yksilöön liittyvän syyn vaikuttamatta. Jokainen pyritään huomioimaan yksilönä ja pyritään löytämään motivoiva tapa harrastaa liikuntaa seuran ryhmissä.

Seuran toiminnassa pyritään myös siihen, että lapset ja aikuiset voivat vaikuttaa yhdenvertaisesti seuran toimintaan ja sen kehittämiseen. Lapset ja nuoret pääsevät mukaan osallistumaan omaan harjoitteluun, valmennukseen ja kilpailuihin vaikuttaviin päätöksiin ja suunnitteluun.

Vakuutuksista:

Jokaisella liiton alaisiin kilpailuihin osallistuvalla voimistelijalla on oltava voimassa oleva tapaturmavakuutus. Lisenssin yhteyteen on mahdollista ostaa voimisteluliiton Sporttiturva-vakuutus.

Lisätietoa voimisteluliiton sivuilta: SPORTTITURVA