Telinevoimistelu

Kalajoen voimistelijat - Telinevoimistelu

Kalajoen Voimistelijat tarjoaa telinevoimistelua monenikäisille liikkujille; sekä harrastajille että kilpailijoille. Telinevoimistelu on tekninen ja esteettinen laji, jossa voima ja liikkuvuus yhdistyvät vaivattoman näköiseen taituruuteen.

Telinevoimistelu on lisäksi monipuolinen ja yhteisöllinen seuraharrastus, joka tuo mukanaan iloista tsemppaamista ja vauhdikasta yhdessäoloa harjoitusten, tapahtumien ja kilpatasolla myös säännöllisten kisamatkojen merkeissä.

Telinevoimistelijat harjoittelevat Kalajoen Voimistelijoiden omalla telinevoimistelusalilla, Kanveesilla, Kalajoen keskustan tuntumassa, Meinalassa.

Kalajoen Voimistelijoiden seuratoiminta on aktiivista ja voimisteluyhteisöön kuuluminen imaisee nopeasti harrastajan koko perheen mukaansa liikkuvan lajin pariin.

Telinevoimistelun syyskauden harjoitukset alkavat harjoitusaikataulun mukaisesti kilparyhmillä ti 22.8. ja harrasteryhmillä ma 4.9.2023 alkaen.

Telinevoimisteluryhmät 2023-2024

Satu Saari-Kerola
Taina Kemppainen

Kaikki kilparyhmätlauantaiilmoitetaan ryhmissäVaihtuva ohjaaja

Huom! Harrasteryhmä Pojat 5-7 vuotta ja Harrasteryhmä Tytöt 12 v ja vanhemmat  -ryhmien ohjaajatilannetta selvitetään. Ryhmien alkamisesta ja ilmoittautumisesta tiedotetaan myöhemmin ohjaajatilanteen varmistuttua.

ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2023 TELINEVOIMISTELUUN

Harrasteryhmät:

Uudet voimistelijat

Uusille voimistelijoille ilmoittautuminen aukeaa tiistaina 1.8.2022 klo 8.00.

Ilmoittautumiset tapahtuvat jäsenrekisterin kautta, linkki Hoika-järjestelmän ilmoittautumisiin avataan etusivulle ilmoittautumisajan alkaessa.

Ilmoittaudu ikää vastaavaan ryhmään. Lisätiedot ja ohjeet löydät Ilmoittautuminen -osiosta.

Jatkavat harrastevoimistelijat

Jatkaville voimistelijoille on varattu ensisijaiset paikat syksyllä alkavissa ryhmässä ja sen perusteella jatkavien voimistelijoiden ilmoittautumiset on kerätty heinäkuun 2023 aikana. Jäsemaksu- ja kausimaksulaskut on lähetetty Hoikaan ilmoitettuun sähköpostiin ja maksujen eräpäivä on 15.8.2023. Paikka ryhmässä varmistuu, kun molemmat maksut on maksettu eräpäivään mennessä. Ryhmistä vapautuvat paikat avataan uusille voimistelijoille.

Jatkava voimistelija/huoltaja, tarkistathan että yhteystietosi ja etenkin sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla Hoikassa. Käytämme Hoikaan ilmoitettua sähköpostia voimistelijoita koskevassa viestinnässä ja mm. jäsenmaksukirjeet lähetetään k.o. osoitteeseen. On siis hyvä valita yhteystietoihin sähköposti, jota seurataan säännöllisesti.

Kilparyhmät:

Myös kilparyhmien voimistelijoiden tulee tehdä itse ilmoittautuminen Hoikaan tulevalle kaudelle. Ilmoittaudu valmentajan kanssa sovittuun tasoryhmään.

HUOM! Jatkavien ryhmäläisten jatkopaikan edellytyksenä on, että jäsenmaksu ja osallistumismaksut ovat ajan tasalla.

Ilmoittautumisiin pääset osoitteessa: Kalajoen Voimistelijat Ry (hoika.net)

TELINEVOIMISTELUN MAKSUT

Telinevoimistelun kausimaksut ovat kaudelle 2023-2024 harrasteryhmissä 80 € syksyltä ja 80 € keväältä ja kilparyhmissä 120 € syksyltä ja 120 € keväältä. Lisäksi jokainen maksaa 10 € seuran jäsenmaksun. Maksut laskutetaan jäsenrekisterin kautta, huolehdithan tietojesi ajantasaisuudesta.

Seura hankkii harjoitus/treeniajan tapaturmavakuutuksen alle 18-vuotiaille jäsenille, joiden jäsenmaksu ja kausimaksu on maksettu eräpäivään mennessä. Syksyn maksujen eräpäivä on 15.8.2023. Paikka ryhmässä varmistuu, kun maksut on maksettu.

Telinevoimistelukilpailuihin osallistuminen vaatii lisenssin ja vakuutuksen, jotka jokainen kilpailija maksaa itse. Lisenssin voit hankkia sivussa olevan linkin kautta. Kilpailujen osallistumismaksuista seura maksaa puolet ja kilpailija itse puolet. Kisamaksut laskutetaan kauden aikana.

RYHMÄSTÄ EROAMINEN JA ERÄÄNTYNEET MAKSUT

Mikäli haluat erota kausimaksua perivästä ryhmästä, ilmoitathan viipymättä ryhmäsi ohjaajalle. Maksun suorittamatta jättäminen ei ole eroaminen! Mikäli maksuja on maksamatta, luovutamme paikan seuraavalle.

TELINEVOIMISTELIJAN MUISTILISTA:

* Pitkät hiukset pidetään kiinni harjoituksissa

* Ohjaajan puhuessa, muut kuuntelevat hiljaa.

* Suosittelemme tytöille jumppapukua turvallisuussyistä.

* Nimellä varustettu juomapullo mukaan.

* Telinevoimistelutilan lattian peittää kanveesi. Kanveesi ei luista, joten tunnilla voi olla sukat tai tossut jalassa.

* Kaikissa vaatteissa kannattaa olla oma nimi.

Seura suosittelee kimppakyytejä tai esim. pyöräilyä salille.